2014. augusztus 20., szerda

Részen kívül

Helyzetjelentés

Rég jelentkeztem, ezt nagyon sajnálom. Remélem, még itt vagytok velem és továbbra is figyelemmel fogjátok kísérni Verena és Dmitri történetét, a Fogjuk el a tündért! című irományomat. Jó hír, hogy péntekre megérkezik a harmadik rész, melyet hosszabbra terveztem és megismerkedhettek Dmitri hírhedt barátnőjével, Emily-vel.
Az aprócska helyzetjelentés mellett egy számomra kedves dologról szeretnék írni Nektek. A blog megkapta első díját, ami azért kedves nekem, mert A. J. Charrière-től kaptam. Újfent köszönöm Neki!


Szabályok:

 1. Rakd ki, kitől van!
 2. Írj magadról 10 dolgot!
 3. Válaszolj 10 kérdésre!
 4. Tegyél fel 10 kérdést!
 5. Küldd tovább 10 embernek!
 6. Iratkozz fel a küldő blogjára!

2. Írj magadról 10 dolgot!

~ Johanna a második nevem.
~ Ez volt az eddigi legmeghatározóbb nyaram. Minden percét imádtam, szerencsére nem unatkoztam egy percig sem. Színes és változatos programok közt tobzódtam.
~ Tegnap kiolvastam két könyvet Agatha Christie-től, ezért elfogyott az olvasnivalóm. A könyvtár pedig a zárva van...
~ Nagymamám kitalálta, hogy megtanít házi rétes sütni. Ebből nem lett semmi, viszont finom szilvás gombócot csináltam.
~ Nincs kimondottan kedvenc filmem, mert túl sok van, amit szinte mindig meg tudok nézni. Nagy kedvenceim Az olasz meló és a Magyar vándor.
~ Állandóan filmekből és sorozatokból idézgetek, ezzel szórakoztatva a többieket. Ez családi vonás lehet, mert ha a család összegyűlik, akkor apával, nagypapámmal és unokabátyámmal egymást lekörözve ontjuk magunkból a filmes utalásokat, amiket rendszerint anya nem ért.
~ Többször megtörtént már, hogy elaludtam a trolin és a végállomáson ébredtem fel. Ez nem kellemes, ugyanis az a megálló, ahol nekem le kéne szállnom, a végállomástól egy órára van.
~ Nincs több hely a polcaimon, mert mindent elfoglaltak a könyvek. Sajnos, már több szekrény vagy polc nem fér be a szobámba.
~ Gyrost ebédeltem, amit anya csinált. Ezt most gondolom, azért osztom meg Veletek, hogy irigykedjetek.
~ Nem vagyok rendmániás, utálok takarítani. Viszont, ha elutazunk, akkor mindig rendet tartok az ágyam körül. 

3. Válaszolj 10 kérdésre!

1. Mi a kedvenc műfajod, miért? (fantasy, krimi, horror stb.)
~ Nehéz kérdés. A krimiket mindig és minden mennyiségben. Amiket gyakran olvasom az Agatha Christie könyvek, novellák. Természetes, mint minden lány, én is "titkon" szeretem a romantikus történetek.
2. Milyen szemszögből olvasol szívesebben? Lányéból, fiúéból vagy a mesélő szemszögéből?
~ Legszívesebben a mesélő szemszögéből, mert úgy minden szereplő lelkébe beleláthatunk. Természetesen, ha lány szemszögéből van írva, akkor könnyebben azonosulni lehet a főszereplővel. Viszont én maradok a mesélő szemszögénél.
3. Hogyan írnád le a szobád néhány szóval?
~ Rendszer a rendetlenségben, mindig lehet benne új dolgokat találni. Szeretem azt a kis zugot.
4. Ha nem tetszik egy könyv, leteszed vagy a végéig olvasod?
~ Változó, de általában végigolvasom. Hiszen úgy mondhatok véleményt valamiről, ha átrágom magamat rajta. Viszont megsúgok egy titkot, az Iliászt nem olvastam végig.
5. Könyvtár/kölcsönkönyv, pdf vagy könyvesbolt? Miért?
~ Könyvesbolt, pdf, könyvtár, kölcsönkönyv. Ez a sorrend. Szeretem az új könyvek illatát, és a szobámban is jó látni, ahogyan ott sorakoznak a polcon.
6. Szoktál blogot olvasni? Ha igen, melyik a kedvenced?
~ Igen, szoktam. Egy-két blogot olvasok most, de ahhoz, hogy azt mondhassam rájuk, hogy a kedvenceim, ahhoz még több időre van szükségem.
7. Megszoktad nézni a könyvek megfilmesített változatait? Szerinted melyik sikerült idáig a legjobban?
~ Igen, megszoktam. Mindig érdekel, mit hoznak ki a könyvekből. A többségükben általában csalódni szoktam. Az egyik legkedvesebb könyvadaptációm A rózsa neve.
8. Milyen kapcsolatot ápolsz a kötelező olvasmányokkal?
~ Szeretek olvasni, így jó volt a kapcsolatunk. Mindegyiket elolvastam, kivéve fent említett Iliászt nem. Mentségemre szóljon, az első pár oldalt elolvastam.
9. Van olyan dolog, amitől igazán félsz?
~ Igen, pedig tudom, hogy nem szabadna.
10. Sokat szoktál gondolkodni az általad olvasott könyveken?
~ Ha könyv tetszett, akkor mindig.

Nos, a négyest és az ötöst pontot ki kell húznom, mert nem szeretném tovább küldeni. Mindenesetre nagyon szépen köszönöm még egyszer a díjat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése