2015. január 12., hétfő

Üdv újra!

Nagyon-nagyon sajnálom, hogy ilyen hosszú idő után térek vissza! Sajnos elvesztem a beadandók és vizsgák tengerében. Viszont örömmel jelentem, hamarosan véget ér a vizsgaidőszak. Így újra lesz időm rendszeresen írni.
A kinézet megváltozásával - amit ezúton is köszönök Adrinak -, változik a blog felépítése is. Hiszen tudjátok új év, új élet. Remélem, elnyeri majd a tetszéseteket. Igyekszem nem eltűnni és folyamatosan hozni bejegyzéseket.
Most pedig következzenek az újítások...

Az első és talán legfontosabb dolog a Let's play master and servant átalakításában, hogy ezentúl eltűnik a Fogjuk el a tündért! című történetem. Sajnos rájöttem, hosszú távon nem tudok történetes blogot vezetni. Ugyan terveztem, hogy folytatni fogom a történetet - ami valamilyen szinten igaz is, de már csak a fiókomnak-, valamint több kisebb novellát is szerettem volna Nektek mutatni.
Viszont, a különböző novellák helyett mostantól olvashattok majd ajánlókat; film-, könyv- illetve programajánlókat. Igyekszem minél változatosabb felhozatallal szolgálni Nektek mind film, mind könyv és mind programok terén. Egy hónapban nagyjából egy film-, egy könyv- és két programajánlót tervezek közzé tenni. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy havonta szigorúan csak és kizárólag egy filmet fogok ajánlani. Amit az előbb írtam, az egy amolyan elképzelés, mert a bejegyzések gyakorisága a szabadidőmtől függ.
Valamint még egy újdonsággal készülök Nektek! Szomorúan tapasztalom évek óta, hogy a német nyelv nem annyira népszerű, mint az angol. Pedig! És ezzel röppályára is indítom a német nyelv népszerűsítését azáltal, hogy havonta egy kis kedvcsinálót teszek közzé. Hátha valakinek megjön a kedve a német tanuláshoz és esetleg majd az egyetemen is találkozunk.



Ez lett volna az aprócska helyzetjelentés. Köszönöm, ha benéztek! Ha bármi kérdésetek/kérésetek van, komment formában vagy chatboxban jelezzétek.

                 Bis bald
                 Johanna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése