2015. február 28., szombat

Danke Február



Hónap közepén olvastam egy bejegyzést a Pretty Pointless Posts című blogon, ami a pozitív gondolkodás és életfelfogás jegyében egy havonta megjelenő sorozatot indít el. Azonnal megtetszett a poszt hangulata és úgy éreztem, én is szeretnék ilyet írni. Nagyon szeretek minden olyan dolgot, amik segítségükkel emlékezni tudunk a boldog pillanatokra - ezért is imádok fényképezni, videózni. Miután írtam Reekanak és ő megengedte, hogy felhasználjam az ő ötletét, egyből beszereztem egy noteszt, ahova elkezdtem írni az aktuális örömöket. Sajnos egy hónapról lemaradtam, de sebaj.

    Bis bald
    Johanna





Hálás és vidám vagyok februárban :

  • a kezdeti nehézségeket legyőzve az egész sikeres tárgyfelvételért
  • a többszörös bővítésnek köszönhető elsősegély felvételéért
  • nincs egy órám se hétfőnként
  • első retorikán jó témákat választottunk ki
  • egy kis napfényért
  • kiértem a campus-ról két perc alatt és elértem a vonatpótlót
  • Gramm I. és Gramm III. zh-kért
  • elmaradt a retorika
  • Fehérvár AV19 : VASAS 4-5
  • L. hamarabb elengedett minket az óráról
  • spontán turistáskodásért
  • 52 hetes pénzkihívás elkezdésért
  • Yogo-zás a West Endben


Kedvenceim februárban :

  • forralt bor vacsorára
  • home made hamburger
  • elsősegélyes Petike-sztori
  • Ravens pulcsi
  • Pázmány pulcsi
  • rendszergazdának néztem szegény Újszöv. tanárt
  • Görög grill palacsinta
  • cseh csokik
  • Batman nyaklánc
  • Bullshit buttonozás testvéremmel - tökélyre fejlesztettük :D

Legboldogabb posztom februárban :

Talán a mostani vagy ez


Legjobban szívből jövő ajándék februárban :

GEEK póló és kesztyű


Kedvenc februári események : 
  • unokatestvérem diplomaosztója - kis ügyes ^^
  • Super Bowl - pedig a Ravens nem volt döntős
  • III. MEFOB 3/3
  • Oscart nyert Julianne Moore

Februári kedvenc olvasmány, film, zene : 
  • Schiller : Kabale und Liebe
  • A jó, a rossz és a csúf (leendő filmajánló témája ;))



Februári mosolygások : 

Újszöv. előadáson ülünk vagy háromszázan. Az óra videokonferenciás, azonban egyszer csak a nagyon ügyes vonatépítő munkások elvágják az internetvezetéket - mint azt később megtudtuk-, és elsötétül a tévé. Egy srác szól az atyának, hogy elment az adás, mire a tanár:
- Isten nyugosztalja őket!

Szintén Újszöv.-ön a tanár ismételten vicces kedvében van.
- "Az Úr az én Pásztorom", ezt ha hiszik, ha nem, nem egy bárány írta.

Elsősegélyen az újraillesztésről tanulunk. A tanár David Hasselhoff habtestéről rak ki egy képet, majd megkérdezi:
- Hogy hívják őt?
Mindenki egyszerre válaszol.
- David Hasselhoff.
- És mi a neve a sorozatban?
Pillanatnyi csönd, aztán egy srác rávágja:
- Baywatch.

Forrás : tumblr.com


Februári idézetek :

"Nincs szükség erre a neandervölgyi stílusra, a végén még kihalsz." Kojak

"Ügyes ez a Hugo Boss. Nagyon ért az öltönyökhöz." Holiday (csak nem megint egy elkövetkezendő téma?)

"Maga egy nagyon nehéz áldozat Victor." Pain & Gain (ez is az lenne?)

"Meg kell tanulnunk nevetni, hogy szeretni tudjanak."

"Mindenki valamilyen céllal születik. A te feladatod megtalálni, hogy mire vagy hivatott."

Kedvenc februári kép :




Kedvenc blogposztok februárban :
         Tudom, hogy nem februárban íródott. Viszont csak most olvastam el :))
Tekintsünk előre; legjobban várt márciusi esemény : 
  • március 15-én startol az idei Forma1-es futamsorozat - Forza Ferrari!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy megihlettelek, szuper lett a poszt!:) Köszönöm az említést!
    Tök jó ötlet ez a noteszelés, én még nem jutottam el eddig, született rendetlen vagyok, ezért a füzetlapok szélére és a tenyeremre firkálom a napi jó dolgokat. Jó lehet az élet a Pázmányon, nálam gimiben nincsenek ilyen jó aranyköpések :D + "Bon Jovi rocks, on occasion".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Az meg csak természetes, hogy megemlítelek. (:
      Én is rettentően rendetlen vagyok, de bementem az írószerbe és szembe jött velem ez a notesz, nem tudtam otthagyni.
      Ezek az aranyköpések is csak a notesz miatt maradtak meg. Ha nem vinném mindenhova magammal, nem jegyeznék le semmit. :"D
      :DDD Dead or aliveeee :)

      Törlés