2015. február 13., péntek

III. Magyar Egyetemi- és Főiskolai Vízilabda-bajnokság

Forrás : facebook.com

Nem, ez nem egy Valentin napi bejegyzés. Nemcsak azért, mert nem hoz lázba ez a becsordogált amerikai "ünnep", hanem azért is, mert elegem van a Szürke ötven árnyalatából. Bekapcsolom a tévét, hallgatom a rádiót és mindenhol ezt a valamit reklámozzák. Egyszerűen elegem van már belőle. NEM AKAROK TÖBBET HALLANI RÓLA! 
De jól esett ez most. Hogy ezt le tudtam, következzen a szombati programajánló. (:


   Bis bald
   Johanna






Február 14-én és 15-én harmadik alkalommal kerül megrendezésre a Magyar Egyetemi- és Főiskolai Vízilabda-bajnokság első fordulója. Idén a Nyéki Imre Uszodában szurkolhatunk a felsőoktatás vízipólósainak. A második forduló április 11-12-én lesz szintén az előbb említett sportuszodában.

Bevallom Nektek, eddig még nem hallottam róla, így nagy izgalommal várom a holnapot. Pláne, hogy élőben még sosem láttam vízilabda mérkőzést. Évek óta tervezem, hogy kilátogatok egy meccsre, viszont valami mindig közbe jött. Míg tavaly nyáron már a jegyfoglalásig jutottam, de akkor sem jutottam ki a mérkőzésre. Mivel percek alatt elkapkodták a jegyeket, így már csak a VIP jegyek maradtak horrorisztikus árakkal. Bár ott szerettem volna szurkolni a lelátón a válogatottunknak, még az ő kedvükért sem voltam hajlandó kifizetni több mint tízezer forintot.
De most! Most eljött az én időm. 

Az egyetemi csapatokat két csoportba osztották, így az "A" csoportba 5 csapat, míg a "B" csoportba 6 csapat került. Az "A" csoport tagjai: BKF, SZTE, PPKE, SOTE, BME. A "B" csoport tagjai: KRE, BGF, BCE, ELTE, DE, PTE.
A szombati napon délben kezdődnek mérkőzések, majd a kiírás szerint este nyolckor lesz vége az utolsó meccsnek. Vasárnap szintén délben kezdődnek aznapi meccsek, és körülbelül este hatkor lesz vége az első forduló utolsó meccsének.

A fordulót a BKF-BME mérkőzés kezdi, majd a megnyitó ünnepély után következik a KRE-DE párbaj, utánuk SZTE-PPKE. 15.05-kor kezdődik a BGF-BCE meccs, utánuk az ELTE-PTE. Majd BKF-PPKE, KRE-BCE és SZTE-SOTE. A holnapi napot pedig DE-PTE mérkőzés zárja.

Vasárnap hét mérkőzést láthatunk. A napot a BGF-ELTE meccs kezdi, utánuk SZTE-BME következik. 13.40-kor kezdődik a BCE-DE mérkőzés, majd a BKF-SOTE párbajt láthatjuk. A KRE-ELTE meccset követi a BGF-PTE harca. Az utolsó mérkőzést pedig a PPKE vívja a BME ellen.

A napokban majd érkezem egy részletesebb élménybeszámolóval. Remélem, akkor majd részletesebb ismertetővel jelentkezhetem. Igyekszem pár használható képet készíteni, amit reményeim szerint majd Ti is láthattok.

Hogy melyik csapatnak fogok szurkolni? Hát nem egyértelmű? (:

#CSAKAPÁZMÁNY


Egy betű lemaradt a képről

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése