2015. február 12., csütörtök

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - 3 kívánság



Itt is van a második Vigyázz! Kész! Posztolj! bejegyzés. Mostani témánk a három kívánság volt. Képzeljük el, mi lenne, ha bármit kívánhatnánk mondjuk egy partra vetett aranyhaltól. Szerintem ismét nagyszerű témát kaptunk. Ha kíváncsiak vagytok, miket kívánnék, ha szembe jönne velem egy aranyhal, akkor tartsatok velem.
Ha pedig szeretnétek csatlakozni, akkor itt megtehetitek!


   Bis bald
   Johanna







Mikor megkaptam a mostani témát, egyből az jutott eszembe, mikor kiskoromban megkérdezték tőlem ugyanezt. Sosem tudtam ott hirtelen eldönteni, mi az a három legfontosabb dolog, amire feltétlen szükségem van a boldogságomhoz. Ezért mindig azt mondtam, nincs szükségem három darabra, helyette csak egy kívánságom lenne; mindennap kívánhassak tízet. Kreatív voltam, nem?
Mindenesetre, most azért sikerült döntenem - nehéz küzdelmek árán. Ezt a három helyet csupa önző dolgokkal tölteném fel, amik nekem fontosak és amik nekem sokat jelentenek -nem hiszek olyan dologban, hogy világbéke, sosem volt ilyen a világon, soha nem is lesz szerintem. 

1. Nagymamám újra egészséges legyen!
Ez jobban hangzana, ha azt kérném, hogy soha ne legyen semelyik családtagom beteg. Viszont az egyik nagymamámnak most sokkal de sokkal fontosabb lenne, ha lenne egy mindentteljesítő aranyhalam. Tisztában vagyok vele, hogy erős nagyi és sosem fogja feladni. Azonban a hitemen kívül szeretnék még neki valami más bizonyosságot is adni neki. 
Vagy én azzal is beérném, ha hihetetlen gyorsan megtalálnák a rák ellenszerét.

2. Találkozhassak a dédszüleimmel!
Azon szerencsések közé sorolhatom magamat, kik két dédszülőjét is ismerték. Azonban mikor ők meghaltak, kicsi voltam. Nem tudtam velük igazán komoly témákról beszélgetni. Beszélgetésem a két dédpapámmal kimerült az autó és a tütü valamint az igen és a nem megtárgyalásában.
Azt ugyan sejtem, hogy még az aranyhal sem tudná teljesíteni, ha azt kérném, hozza vissza a dédszüleimet az élők sorában. Bár még ha esetleg teljesíteni is tudná, nem kérném. Hisz a halál az életünk része, amit sajnos el kell tudnunk fogadni és feldolgozni.
Kiskoromban sok időt töltöttem a nagyszüleimnél falun, az egyik telkünk a temető mellett volt. Mindig nagypapámat zargattam míg ő kaszált, hogy hol van a menny, látnak-e minket a dédik? Már nem emlékszem, mit válaszolt. Szerintem akkortájt lehetett az, hogy én eldöntöttem azért van sok felhő az égen - ez is meglepően sokat vitatott kérdés volt kiskoromban-, mert minden embernek, ki a Földön él, annak van egy felhője, ahol a többi elhunyt rokona él. Ezért ha megláttam egy nagyobb felhőt, egyből tudtam, azon az én dédiim laknak. Mert ugye a menny fent van és ők pedig itt laknak.
Azért szeretnék velük találkozni, hogy jobban megismerjem őket. Megkérdezzem tőlük, tényleg igazak-e az a sok-sok történet, amiket szüleim mesélnek vagy esetleg csak kiszínezik a "történelmet". Valamint tudni szeretném, büszkék-e rám. Ilyennek képzelték el a dédunokájukat? Esetleg teljesen másmilyennek? 
Akármit válaszolnának én azt örömmel hallgatnám. Sokat jelentene nekem, még ha egy napra is, de találkozhassak velük.

3. Szupererő
Igen. Nekem szükségem van szupererőre! Nemcsak azért, mert ez rettentően menő - imádom a szuperhősös filmeket- dolog, hanem mert szerintem felelősségteljesen tudnám használni, na jó ez egyáltalán nem biztos. Konkrét szupererőt nem tudnék mondani, legjobb lenne, ha az összesből egy kicsit kapnék, ezzel én lehetnék a szuperbosshős - ezzel pedig egy új szót alkottam. Viszont nem hiszem, hogy ez lehetséges lenne. Ezért azt kérném az aranyhaltól, hogy olyan szuperképességet kapjak, ami illik hozzám. Legyen meglepetés!


Ha kíváncsiak vagytok a többiek három kívánságára, akkor nézzetek be hozzájuk! (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése