2015. február 25., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Az igaz barátság


A mai VKP-s bejegyzés különleges tartalommal is bír, ugyanis holnap lesz egy éves a Vigyázz! Kész! Posztolj! címre keresztelt kezdeményezés. Ugyan én csak nem rég csatlakoztam, és eddig két lehetőségem volt a fenti képpel ellátott bejegyzést írni, viszont máris belopta magát a szívembe. Egy rendes bejegyzést szerettem volna írni és jó hosszasan kifejteni a tapasztalataimat, viszont akárhogyan próbálkoztam nem jött össze az elfogadható hossz. De jövő ilyenkor senki nem ússza meg. (:
Szerintem ez a posztsorozat kitűnő lehetőség arra, hogy az olvasók a blog mögötti írót jobban megismerjék. Szóval, ha még nem csatlakoztatok, itt megtehetitek!
A születésnapi különkiadás témája nem volt megadva, vagyis mindenki választhatott magának mára egy neki tetsző címet és témát. Ha kíváncsiak vagytok, mit választottam témának, akkor tartsatok velem!

   Bis bald
   Johanna





Mindenek előtt szeretnék nagyon-nagyon boldog születésnapot kívánni neked, VKP! Remélem, a következőt is együtt ünnepeljük.

Forrás : tumblr.com
Mert Robert Downey Jr. ha megmondja, akkor megmondja. (:
Vagyis füled érjen sokáig drága VKP és még sok szép születésnapot!




"A barátság az emberi affektivitás legtermészetesebb kifejezése, az érzelmi fejlődés minden fokán megtalálható,és mint az egyik legfontosabb emberi kapcsolat, minden társadalomban jelen volt és van." /Hamvas Béla/


Most pedig következzen a mai bejegyzés másik főszereplője.
Drága fővárosunkkal már messzire nyúlik vissza a kapcsolatunk. Mielőtt felköltöztem volna, azelőtt is sokszor megfordultam már Budapesten. Azonnal megfogott a város hangulata, bár akkor még feleannyira sem volt ilyen jó állapotban - és ezzel nem azt akarom mondani, hogy Budapest mostani kinézete ideális lenne. Viszont szerintem egész jó úton halad. Rögtön tudtam, hogy ez egy hosszú barátság kezdete.

"Azt mondd meg nékem, hol lesz majd lakóhelyünk
Maradunk itt, vagy egyszer majd továbbmegyünk?
Itt van a város, vagyunk lakói
Maradunk itt, neve is van: Budapest"
/Cseh Tamás/

Szeretem nyakamba szedni a várost és turistáskodni. Állandóan a programajánlókat lesem, van-e valami olyan, ami nekem tetszik. Persze, vannak bevett helyeim is, amiket ha lehet, próbálom minél többször megnézni.

Hoztam pár képet Nektek, hogy megmutassam, miért is találom gyönyörűnek Budapestet. Sajnos nem vagyok profi fotós, így ne várjatok tőlem sokat. Mindenesetre igyekeztem.

Elefántház, 2011


Szökőkút, 2011


Turul, 2011


Palota, 2011


Magyar Tudományos Akadémia, 2011


Margit híd, 2013


Mátyás-templom, 2011


Parlament, 2011


Országház, 2015


Bazilika, 2015


Kossuth téri zászló, 2015


József Attila szobra, 2015


Mécses, 2015


Emlékvirág a cipőknél, 2015


Lánchíd, 2015


Budavári Sikló mellett, 2015


Sándor Palota előtt, 2015


Magyar Mezőgazdasági Múzeum, 2015


Vajdahunyad vár, 2015


Városliget, 2015


Ti is tudtok olyan várost mondani, ami belopta magát a szívetekbe?


Olvassátok el a többiek szabadon választott témáit is!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök ennek a bejegyzésnek, mert minden hibája ellenére én is nagyon jóban vagyok fővárosunkkal :) Nagyon szépek a képek, szívesen látnék még többet a blogon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokan sajnos csak szidják és nem tudják értékelni az apró változásokat. Mintha minden fejlődés az egyik napról a másikra történne... Köszönöm, akkor igyekszem majd többet hozni :)

      Törlés
  2. Ne törődj vele hogy nem vagy profi fotós,minél többet lősz annál jobb leszel ;) S szerintem jó téámát választottál (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, először féltem és inkább próbáltam más témát keresni. Végül mégiscsak ennél kötöttem ki. :)

      Törlés
    2. Szerintem minden tökéletes lett (: A barátság mint téma,és a fotók is (: Egyébként én fotósnak indultam anno,és tudom milyen érzés mikor először bénának érzi magát az ember (:

      (ja és bocsi az elírásért az előző üzimben :D )

      Törlés
    3. Örülök, akkor mégiscsak jó ötlet volt megírnom. Remélem, egyszer majd elmarad ez a félelmem. Talán, ha több ilyen bejegyzést írok. (:
      Régen én is fotósnak szerettem volna elmenni. Azóta átalakultak a terveim, de ha egyszer lesz lehetőségem, egy fotóssulit elszeretnék végezni. :D

      Törlés