2015. március 31., kedd

Danke Március



Itt is van a Danke-sorozat következő része. A februári bejegyzésbe bemutatott noteszt nem felejtettem el, ugyanúgy jegyzetelgettem bele. Bár többször megkérdezték tőlem, naplót írok-e. Nem, ez nem egy napló! Vagyis valami olyasmi igazából, de nem!
Pozitív gondolkodásra fel! Ki a rosszat, be a jót.

  Bis bald
  Johanna

U.i.: Az ötlet természetesen még mindig Rékáé!



Hálás és vidám vagyok márciusban :

  • végre igazán jó idő van. Eltehettem a téli kabátomat. Éljen a tavasz-érzés!
  • unokatesós látogatásért
  • találtam végre a szobámhoz passzoló faképkereteket
  • volt egy kis szabadidőm, így elkezdtem tervezni a nyári utaimat
  • ismét Gramm I. és Gramm III. zh-kért
  • hármastért Gramm II.-ből! (Még most sem tudom elhinni. Hogy mennyit szenvedtem én azért!)
  • Trio-pizzáért - hamarosan már név szerint fognak ismerni :)
  • a születésnapi trüffel tortámért
  • a születésnapi köszöntésekért + a Pantera-s videóért
  • beiratkozhattam két olyan helyre, ahova eddig még soha *-*
  • +1 feliratkozónak és mindenkinek, aki olvas. (Még március közepén értük el a 3.000 oldal megtekintést, amiért nem tudok eléggé hálás lenni!)
  • Nemzeti liftezésért, megunhatatlan kilátás
  • a Deákon spontán kiülős tanulásért
  • mikor megláttam a tweetemet a tv-ben - csak megérte nem tanulni, hanem Trash Talkot nézni
  • Tim Coronel visszakövetett Twitteren! 
  • CS-s tali, illett már


Kedvenceim márciusban :

  • Hawaii palacsinta - lassan kipróbálom a Guru összes palacsintáját
  • Melegszendvics menü a Tejivóban a Deákon - ahol az eladó vicces kedvében volt és a melegszendvicsünkre írogatott a ketchuppal 
  • otthoni gyrosozás
  • a gitárfellépésen egyszer sem rontottam el a darabot
  • visszamentem a gimibe találkozni egy volt tanárommal, aztán végül az összes volt tanárommal találkoztam. Eszméletlen érzés volt, még a takarító nénivel és a portással is beszélgettem. És mindenki megismert! Kivéve a biosztanárom, ő simán elsétált a mosdóba. Majd mikor leesett neki, akkor visszafutott hozzám.
  • Világirodalomra új tanárt kaptunk, aki úgy néz ki, ugyanolyan vicces lesz


Legboldogabb posztom márciusban :

Mindenképpen ez (:


Legjobban szívből jövő ajándék márciusban :

  • saját készítésű könyvjelző
  • szüleim szülinapi ajándékai, valamint öcsém ajándéka;  ő a csodás személyiségével emelte a vacsora fényét (és most szó szerint idéztem)


Kedvenc márciusi események :

  • első Forma-1 hétvége Ausztráliában (harmadikok lettünk!)
  • Maláj Nagydíjon Vettel megszerezte első győzelmét a Ferrari színeiben
  • ja, említettem már? A születésnapom. :P
  • 2:2-re állunk a Fehérvár ellen! Ennél nagyobb csoda nem is érhetett volna. Ebben az idényben háromszor vertük az Akadémiát, egyszer az alapszakaszban és most kétszer a döntőben. A semmiből hoztuk vissza a döntőt - de erről majd később ;). Szerdán a döntő döntője! Elmondhatatlanul büszke vagyok az öcsémre!





Márciusi kedvenc olvasmány, film, zene :

  • David Suchet : Poirot és én
  • Farkas Lívia : Ennél zöldebb nem lesz!
  • Üzlet bármi áron - de csak mert a társaság jó volt!
  • Randiguru
  • Amerikai mesterlövész
  • Hobo József Attila estje - már négyszer láttam, de állítom, minden egyes alkalommal egyre jobb lesz
  • Kossuthkifli első három része






Ez ha akart volna sem lehetett volna tökéletesebb. :D







Márciusi mosolygások :

Újszövön ismét elemében van a tanár -úgy látszik, állandó szereplő lesz itt. Nagyban magyaráz, hogy micsoda bürokrácia volt Krisztus idejében.
- Már akkoriban sem lehetett senkiben sem megbízni. Csak akkor még kenőpénz helyett kenőbárányt használtak.

Ugyanezen az előadáson a tanár megkérdezi, láttuk-e az Exodus című filmet. Páran feltesszük a kezünket, majd így szól :
- Ne nézzék meg, borzalmas! Nyomokban Mózest is tartalmaz.

Az előadáson Mózesnél maradunk. Belelendül a tanár.
- Most pedig következik Mózes esete az égő csipkebokorral.
Majd elgondolkozik egy pillanatra.
- Újra kezdem, mert ez úgy hangzott, mint a Noszty fiú esete Tóth Marival.

Új tanárt kaptunk Világirodalmon. Eddig az ókori irodalomról volt szó, most kezdjük a középkort. A tanár épp ezzel kapcsolatban magyaráz:
- Nem a nőnek írtak verseket. Minek? Úgysem tudtak olvasni.

Majd később az előadáson. A későbbi középkori szerelemről elmélkedik.
- A férfi írt egy verset a nőnek, ő elolvassa és elolvad. Majd együtt mennek tovább.

Márciusi idézetek :

"Muszáj megadni a tiszteletet, de nem szabad elvesztenünk a tartásunkat." Die Fälscher

"Pénzkereset legrövidebb útja, ha csinálod a pénzt." Die Fälscher

"A múltat be kell vallani." József Attila

"Egy csillag táncra perdült, s az alatt születtem én." Shakespeare 


Kedvenc márciusi kép : 



Tekintsünk előre; legjobban várt áprilisi esemény :

  • A magyar költészet napja - még nem találtam ki melyik vers legyen, amivel kiplakátolom a várost :)
  • a döntő döntője - Hajrá Vasas!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése