2015. március 25., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Az első...






Milyen gyorsan telik el ez a két hét, nem? *szentimentális hangulat on*
Tehát, újabb két hét telt el. Itt a következő téma, vagyis témák. Mert most aztán jó sok alpontot kell megválaszolnunk a mostani VKP-n. A fő téma Az első... volt, ha kíváncsiak vagytok, mik az én elsőim, tartsatok velem!
Ha még nem hallottatok a Vigyázz! Kész! Posztolj! kezdeményezésről és esetleg csatlakozni szeretnétek, akkor itt megtehetitek! 


Bis bald
Johanna



Forrás : tumblr.com


Következzenek az előbb említett alpontok és a rájuk adott válaszaim.


Az első...




.... szó, amit kimondtam : Az öcsém beceneve volt, amit én adtam neki. Én nem is emlékeztem rá - meglepő, mi? (: -, sosem mesélték nekem. Engem pedig valahogy eddig nem is izgatott, úgyhogy már ezért is megérte elkészíteni a mostani VKP-t.

Forrás : galleryhip.com


.... plüss állatom : Születésemkor anyukám keresztanyukája egy lila-kék plüsskutyát hozott nekem. Morzsa lett a legkedvesebb társam, mindenhova velem jön. Igen, még most is utazik velem. Nélküle nem igazán tudok elaludni. Bár szegénynek feslik a mancsa és a fejét is vissza kellett már varrni kétszer. Hiába, az évek még sajnos rajta is kifognak.

Morzsa már 2011-ben is telefonnal járkált

.... szerelmem : Nem voltam még szerelmes. Úgyhogy inkább rajongásnak mondanám.

Forrás : tumblr.com



.... csók : Hm, réges-régen egy messzi-messzi galaxisban... Az első csókom fura volt, maradjunk ennyiben.

Forrás : hogwarts-house-traits.tumblr.com

Forrás : becuo.com



.... legjobb barát/barátnő : Mielőtt nekiálltam volna bármit is írni, beírtam a keresőbe; barátság jelentése. A második találatra a maffiát dobta ki a kereső. Mielőtt bármiféle szofisztikált jelentést szeretnétek benne keresni, ki kell ábrándítanom Titeket. A jelentés szó miatt adta ki a kereső. Kiábrándító, mi? Az a tipikus legelső legjobb barátnőm nekem is volt. Tudjátok, mikor mindenki azt hiszi, ez a barátság örökké fog tartani. Aztán fel sem tűnik neked és már nem is beszéltek. Közben olyan embert mondhatsz a legjobb barátodnak, akiről sosem gondoltad volna, hogy örökké jóban lesztek. Milyen furcsa is az élet, nem? 
Átgondolva, hogy ki is az én első legjobb barátnőm nehéz egy valakit leírni anélkül, hogy ne sértenék meg másokat. Nekem öt igaz barátnőm van, akikre mindig számíthatok - már ha feltöltik a telefonjukat vagy válaszolnak a mail-re :D. Köszönöm, hogy a legjobb barátaimnak mondhatlak Titeket; Dorka, Kriszti, Lili, Erika, Kati!

Forrás : diabetes-warrior.net


.... házikedvenc : Ha jól emlékszem, egy szöcske volt. Egy nap alatt kipurcant szegény. R.I.P. szöcske! Azóta sem volt semmilyen háziállatom. Sajnos lakásban nehezen kivitelezhető jegesmedve, oroszlán és tigris tartása.

Forrás : daylol.com



.... macskajaj : Nem bírom a piát, mindig eszem, ha iszom. Plusz nem is szeretem még a berúgás közeli érzést sem, ezért igyekszem elkerülni. Remélem, a mondás, miszerint ami késik, nem múlik, ebben az esetben nem lesz igaz.

Forrás : funastrology.tumblr.com



.... munka : Öt éves lehettem, mikor nagypapám egy vödör vizet és egy kefét nyomott a kezembe, hogy mossam fel a lépcsőt. Csak hagyjam őt békén. Száz forintot kaptam értem, azt hiszem. De milyen büszke voltam rá... Addig amíg évekkel később rá nem jöttem, hogy drága nagypapám közönséges módon lepattintott. (:

Forrás : teen.com



.... koncert : Öt éves korom óta zeneiskolába járok, ott pedig minden év karácsonykor nagyszabású koncertet tartottak. Vagyis rég volt, huh de régen. Mini Woodstock. Az első nem klasszikus koncertem pedig hét évesen lehetett, mikor a Princess együttes nagymamámék templomába turnézott. Ment ám a csápolás ezerrel. 

Forrás : rebloggy.com



.... sminktermék : Egy Barbie-s szemhéjpúder volt. Nagymamámtól kaptam óvódás koromban. Sosem lett felbontva. Nem is tudom, miért. :D

Forrás : tumblr.com

Nézzetek be a többiekhez is!




4 megjegyzés:

  1. Na, nem tudom megállni, hogy ne kommenteljek :D A gifek nagyon odavágnak :D Sírva nevetek már két perce... Ezentúl mindig Castiel (/Misha) fog eszembe jutni, ha valakit csókolózni látok, thanks to you :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD Kicsit elgondolkoztam, ne vegyek-e ki pár gifet a bejegyzésből. De igazából annyira jókat találtam, hogy nem volt szívem. Ezek szerint jól tettem :D

      Törlés
  2. A gifek... igen.. sírva röhögök én is (még felébred a gyerek...). Annyira jó, hogy szinte mindenkinél látom, hogy megvan még az első plüss :) Nálam is, sőt, anyu macija is, igaz egy füllel kevesebb (valahol őrzöm a leszakadt fület, hogy visszavarrjam, csak nem tudom, hol...), soha nem lenne szívem kidobni őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehogy felébredjen. (: Igen, az első plüssnek nagy jelentősége van :) Kinek lenne szíve kidobni egy velünk egyidős állatkát?

      Törlés