2015. március 11., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Kedvenc édesség


Két hete volt utoljára VKP, úgyhogy elérkezett az ideje egy újabb téma megírásához. A téma nem más, mint a kedvenc édesség. Ha kíváncsiak vagytok, mi az én favoritom, tartsatok velem!
Ha még nem hallottatok a Vigyázz! Kész! Posztolj! kezdeményezésről és esetleg csatlakozni szeretnétek, akkor itt megtehetitek!

   Bis bald 
   Johanna

U.i.: Elérte a blog a háromezres megtekintést! Újraindításkor elképzelni sem tudtam, köszönöm Nektek!






Na nézzük, meg tudom-e írni ezt a bejegyzést fél óra alatt! Igen, én hülye, elfeledkeztem róla. Rossz Johanna, ejnye-bejnye. 



Dobos torta


Rendszeresen eszem édességet, körülbelül naponta, a csokitól elkezdve a csokin át a csokiig* mindent, de tényleg. És mindet szeretem is, kivéve az epres Milka csokit. Ugyanis régebben nagymamám azt adott nekem karácsonykor, húsvétkor, születésnapomkor. Mivel még kicsi voltam, nem tudtam mi fán terem az igazi csokoládé. Tökéletesen meg voltam az én kis epres Milkámmal. Egy napon azonban rádöbbentem, bizony van az epres Milkán - siralmas, milyen kevés szinonimát ismerek az epres Milkára. Epres Milka, epres Milka, epres Milka- kívül is más csokoládé. Attól a pillanattól kezdve nem szeretettem azt a fajta ízesítésű csokit. Valószínűleg Ti sem kívántátok volna, egy idő után elmegy tőle az ember kedve, pláne, ha évekig nem kap mást.

Mozart torta


Hirtelenjében egy igazi kedvencet sem tudok sajnos felsorolni bárhogyan is próbálkozom - nem elfelejteni; legközelebb előbb nekiállni a VKP-nek! Az előbb említett csokin kívül tényleg mindent megeszek bárhol és bármikor. 

Kávés torta


Csütörtökön születésnapom alkalmából kaptam egy Toffifee-t, azonnal kinyírtam. Esélye sem volt az életben maradásra. Csak felvettem az asztalról és bevittem a szobámba. Volt csoki, nincs csoki. 

Idei szülétésnapi tortám


Miközben itt csapongok össze-vissza, döbbenek rá, olyan vagyok mint Gombóc Artúr. Akár testvérek is lehetnénk.



Legelső tortám készítése közben, 2013


* időközben eszembe jutott több édesség fajta is, amiket elég gyakran fogyasztok: fagylalt, jégkrém, torta és egyéb sütemények, cukorka és persze a marcipán

A többiek kedvenceit is nézzétek meg! (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése