2015. május 24., vasárnap

Lövészet


Már javában hódít a napsütés- leszámítva a múlt heti esős időt-, és ezzel együtt megérkezett a jóidő, ezért egy szabadtéri programot szeretnék Veletek megosztani. 
De hogy pontosan mit is takar ez a program, ha eddig még nem jöttetek rá, vagy hol is voltam pontosan? Ha érdekel, tartsatok velem!


   Bis bald
   Johanna

Ui.: Már csak három vizsgám van hátra, utána felszabadul egy csomó idő. :) És a GIF-en én vagyok.
Uii.: Vettel második lett Monacoban, szóval öröm és boldogság.



Fontos, hogy 14-18 éves korig csak szülői felügyelettel lőhettek. 14 éves kor alatt pedig NEM foghattok fegyvert a kezetekben és eszetekbe se jusson!

Tavaly augusztusban nem a szokásos rokoni vizitet tudtuk le. Ugyanis unokatesómék kitalálták, hogy a két család számára legjobb program egy jó kis lövöldözés. Felkerekedtünk és a Tatabányai Lövész Klubhoz mentünk. Sosem voltam még lőtéren, nem is lőttem még. Fegyver ugyan volt már a kezemben különböző interaktív kiállításokon, rendezvényeken, de ez nem számít. Tudtam előre, imádni fogom.

Az elképzelés

Forrás : wikia.com

A valóság

Forrás : tumblr.com

Aki először próbálja ki, az számítson rá, nem lesz könnyű. Hacsak nem vagy egy született akcióhős. A fegyverek tényleg rúgnak és ha nem támasztod ki, könnyen lehet, hogy a földbe lősz. Az én első lövésem is egy hangya halálába került.


Megérkeztünk a lőtérre, ahol egy jófej szakember várt minket, végig velünk volt. Vele választottuk ki a fegyvereket, elmagyarázta, hogyan kell lőni és vigyázott, minden a legnagyobb rendben menjen. Fontos, hogy tényleg odafigyeljünk és betartsuk a szabályokat. Nem szabad elfelejteni, ezek élés fegyverek! Akár halálos sebet is ejthettek, ha figyelmetlenek vagytok vagy direkt önkényesen menőzni kezdtek.



Választottunk két célzós puskát és hét különböző pisztolyt, valamint három kaliber méretet. Mire befejeztük ezeknek a kipróbálását, szabad lett az agyaglövészetes pálya. Fogtuk a sörétest, és már csak azt kellett eldöntenünk, galambra vagy nyúlra lőjünk. Végül agyag nyuszikra vadásztunk, több-kevesebb sikerrel.


Először közelre lőttünk stilizált alakokra meg serpenyőkre. Az első lövésem ugye a földbe ment, de utána egészen belejöttem, az ember alakot is eltaláltam, nemcsak a papír szélét. Miután megkaparintottam az egyik célzós puskát, egy egészen új világ tárult a szemem elé, a lövés pontosan odament, ahová akartam. Aztán pályát váltottunk és onnantól csak a célzós puskákkal lőttünk, de már jóval távolabb volt a célpont, ami nyilván jóval kisebb volt- konzervdobozok. Ez sokkal jobban ment. hála a célzónak. A legutolsó pont a sörétes volt, ami tényleg nehéz és tényleg rúg. Az első lövésnél nem számítottam annyira rá. Nem fájt, csak meglepett.


Nem olcsó mulatság, hiszen a fegyveren kívül a pálya foglalásáért és a lőszerekért is fizetni kell. Nem árt, ha egy nagyobb csapat összefog, úgy könnyebb elosztani a költségeket, mint egyedül kifizetni horribilis árakat.

Forrás : community.kabam.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése