2015. május 2., szombat

Nagy Futam III


Egy éve vártam már ezt a napot. Eddig sajnos egyszer sem tudtam kimenni a Nagy Futamra, úgyhogy most igazán ott akartam lenni. Szerencsére senki sem ballagott a családban, ezért rá tudtam venni öcsémet, hogy kimenjünk és a Duna mellet töltsük a délutánt.
Nagyon sok képpel készültem Nektek, hátha jövőre Ti is kilátogattok, ha amúgy eddig nem terveztétek.

   Bis bald
   Johanna

U.i.: 1.946 darab fénykép készült a nap folyamán, volt miből válogatni.





Összességében egy fantasztikusan jó napot zárhattunk, azonban volt pár negatívum. Félreértés ne essék, ezek egyáltalán nem a rendezvény ellen szólnak, hanem az emberek ellen. A kedvenc mondatom ma; úristen, mi ez a tömeg? Ez katasztrófa, nincs egy talpalatnyi hely sem! Egy, akkor minek jöttél ide. Kettő, senki sem kötelezett, hogy itt lófráljál. Agybajt tudok kapni az ilyen emberektől. Mintha olyan hihetetlen lenne, hogy egy ingyenes rendezvényen több ezren vannak. A másik és egyben utolsó dolog, ami negatívumként mondható az a politizálás. Most komolyan, minden egyes pillanatba muszáj belevinni a politikát? Nem lehet egyszerűen a lehető legkevesebbet vele foglalkozni? Elég kiábrándító, mikor mellettem szidják a programot meg így az állambácsi meg úgy az állambácsi. Engem mondjuk pont nem érdekel ilyenkor a politika. Nem azért megyek ki, hogy még olyankor is az unalmukban a folyton csak nyavalygó embereket hallgassak.

Na ennyit a rossz dolgokról. Most pedig következzenek a nap főszereplői, a repülők és a kocsik!


Sajnos Besenyei repüléséről lemaradtam, mert későn indultam el. Vagyis fél tizenkettőre értem a Batthyányi térre, és öt után indultunk haza. 


Volt itt minden, ami kell. Helikopter műrepülés, ejtőernyős ugrás, katonai repülőgépek vagy utasszállító repülőgép. Egészen 14 óráig a Duna feletti légtér a parádé gépeié volt.


Jó volt nézni a gépeket és gyönyörködni bennük. Bár néha belegondoltam, ha ezek úgy döntenek, hogy lezuhannak... Viszont szerencsére semmiféle baleset nem történt a rendezvény alatt.


Maga a paddock a Várkert Bazárnál volt. Sokan panaszkodtak, hogy nem megfelelő a helyszín egy ilyen fajta program levezénylésére. Szerintem érthető miért ezt a helyet választották a szervezők, nem rég lett felújítva. Természetes, hogy reklámozni akarják. Jövőre aztán lehet már pályamódosításokat végezni.


Valamint hangulatos volt. A tömeg, a látvány, a hangok. Mert, hogy voltak itt ám lóerők!


Nagy autósport rajongóként élvezkedtem a robajokban. :D Készítettem sok-sok videót, hogy a hangokat is megörökítsem. Sajnos azokat nem tudom belinkelni, ehelyett inkább megmutatom, milyen kocsik randalíroztak az utcán.




Michelisz Norbit láthatjátok a hétvégén a Hungaroringen versenyezni. Szurkoljunk neki minél többen!



A dakarosainkon és a Talmácsi Racingen kívül még láthattuk körözni a városi pályán Kimi Raikkönent egy Scuderia Ferrarival, Daniil Kyvatot és David Coulthardot Red Bullokkal. Valamint a WTCC  nagyágyúi is felvonultak élükön Michelisz Norbival. És még a NASCAR autóról még nem is beszéltünk.


Bár a végére beborult, néha még az esőtől is kellett félni, egy kimerítő, de mégis tartalmas napot töltöttünk a parton. Remélem, évről évre egyre nívósabb lesz a Nagy Futam és jövőre még gazdagabb programot kapunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése