2015. május 6., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Kedvenc ínyencség - ahogy én készítem


Most, hogy miután tönkre vágtam a laptopom aksiját és lenyúltam apa gépének kábeleit - de erről pszt!-, végre neki állhatok a mostani VKP-s bejegyzésnek.
Hogy mi az én kedvenc ínyencségem, amit saját magam csinálok, tartsatok velem!
Ha még nem hallottatok a Vigyázz! Kész! Posztolj! kezdeményezésről és esetleg csatlakozni szeretnétek, akkor itt megtehetitek!

   Bis bald
   Johanna

U.i.: Túlléptük a 4,000 megtekintést! Juhé! :)






Bármennyire is jól néz ki, a hazahozatalon kívül más közöm nincs hozzá

Ezzel a témával igencsak meggyűlt a bajom. Imádom az édes ételeket, konkrétan nem tudok nélkülünk élni. Ezt már egy korábbi bejegyzésben is említettem - szintén VKP-s. Viszont ha főznöm, sütnöm, vagyis egyáltalán egy csoda folytán valamit alkotnom kell, akkor is húsokat, köreteket és szószokat készítek. Szerettem volna most itt helyben elkészíteni egy kedvenc ételemet, csak persze a hozzávalókra nem gondoltam. Mert minek, nem? 

Itt csak hozott anyagból dolgoztam



Ezért egy egyszerű, gyors és finom "ínyencséget" hoztam ma Nektek.


Első lépés: Szerezzetek egy vízforralót.
Második lépés: Öntsetek bele annyi vizet, amennyi belefér a kancsóba. Az sem nagy baj, ha nem tele van.
Harmadik lépés: A vizet öntsétek bele a vízforralóba.


Negyedik lépés: Zárjátok le a vízforraló tetejét.
Ötödik lépés: Majd kapcsoljátok be.
Hatodik lépés: Addig forraljátok a vizet, míg sok apró buborék nem keletkezik.


Hetedik lépés: A felforralt vizet öntsétek bele a kancsóba.
Nyolcadik lépés: Amíg a víz hűl egy kicsit, addig húzzátok ki a vízforralót - hiszen nem akarjátok leégetni az egész házat.
Kilencedik lépés: Válasszatok egy nektek tetsző teafiltert - én most a Teekanne Waldbeere filterét használtam.
Tizedik lépés: A kiválasztott filter lógassátok be a kancsóba.

Durva, mi? :)


Végül a teát tetszés szerint édesítjük, majd egy almás-vaníliás péksüteménnyel tálaljuk.


De ha még mégis éhesek maradnátok:



Nézzetek be a többiekhez is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése