2015. június 17., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Meg lehet-e élni a blogolásból?


Csak nem időben sikerült megírni az eheti VKP-t? Fogadjátok sok szeretettel a mostani témát, avagy meg lehet-e élni a blogolásból?
Ha még nem hallottatok a Vigyázz! Kész! Posztolj! kezdeményezésről és esetleg csatlakozni szeretnétek, akkor itt megtehetitek!

     Bis bald
     Johanna




Visszanézve az eddigi VKP-s bejegyzéseket, amiket írtam, ez a téma áll tőlem a lehető legmesszebb. Valószínűleg, ezért lesz a legrövidebb is. Ugyanis én hobbiból írok blogot, nincs reklám, nincs szerződés semelyik céggel sem, ahogyan tiszteletjegyeket sem kapok a rendezvényekre. Meg alapból hidegen hagy a téma, nem ebből szeretnék megélni, meggazdagodni.

Forrás : giphy.com


Úgy gondolom - habár nem ismerek egyetlen olyan blogírót sem, aki kizárólag csak a blogolásból élne-, nem lehet megélni a blogolásból. Mivel teljesen kezdő vagyok és sosem érdekelt a blogírásnak ezen része, ezért a reklámokból befolyt összeggel sem vagyok tisztába, valamint a nézettség illetve követők után járó pénz nagyságával sem. Mint említettem, számomra ez hobbi. Így abszolút nem tudok erre a tevékenységre úgy tekinteni, mintha egy munka lenne amiért fizetés járna. Ezért képtelen vagyok elhinni, hogy egyes szolgáltatók olyan magas fizetést ajánlanának a blogolóknak, amiből tisztességesen meg lehetne élni. 

A többiekhez is nézzetek be, hátha ők tájékozottabbak a témában és sokkal többet tudnak mondani róla! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése