2015. július 31., péntek

Amiket muszáj letöltenetek



Már régóta szerettem volna egy olyan ajánlót írni, amiben az általam használt alkalmazásokat sorolom fel. Azonban nem igazán tudtam, mennyire illene bele a blog tematikájába. Mekkora szerencse, hogy a korábbi VKP téma nem más volt, mint a kedvenc alkalmazásaink, amiről szerencsésen le is maradtam. Bénáztam egy sort az időzítővel. 

      Bis bald
      Johanna

U.i.: Hatalmas kihívásra vállalkoztam, hamarosan olvashattok róla! :)



Ha már az alkalmazások a téma, akkor nem tudok szótlanul elmenni a csodálatos telefontokom mellett. Sajnos Samsung Galaxy S4 Minire nincs olyan széles választék, mint az iPhone-ra, így lényegesen több keresgélés után leltem csak rá a mostani tokomra. A tabletre pedig még mindig nem találtam megfelelő tokot, vagy irreálisan drága volt vagy nem tetszett.



Szeretek appokat böngészni, kipróbálni egyet-egyet. Persze csak ingyen, egy fizetős alkalmazásom sincs. Viszont a legtöbbet hamar megunom, ezért az alkalmazások csak úgy röpködnek mindenfelé. Pár mellett azonban hűségesen kitartok.



Forrás : hiapphere.org


A legelső és a legfontosabb a Mobile Security, ami ellenőrzi a letöltött tartalmakat és vírusirtó funkciója is van. Mivel az éter tele van vírusokkal, amik végérvényesen tönkre tehetik a készüléket, ezért nem lehet elég óvatos lenni. Kezelni egyszerű, időnként automatikusan elvégez egy víruskeresést, de manuálisan is irányítható. Természetesen ennek is van prémium csomagja, amiben SMS-, és hívásszűrő található.
A régi mobilom is bekapott egy masszív vírust, ami gyakorlatilag használhatatlanná tette. Ha letöltöttem volna egy védő alkalmazást, biztos nem kellett volna új telefont beszerezni.

Forrás : play.google.com

A második elengedhetetlen alkalmazás a 3G Watchdog, ami az internetforgalmat számolja. Figyelmeztető üzenetek ír a kijelzőre, nehogy átlépjétek a beállított határt és plusz pénzt kelljen fizetni. Az adatok (mennyi MB-t, GB-t használhattok mennyi időtartalmon keresztül) betáplálása után megszabhatjátok, hány százaléknál jelezzen. 
Trolin, metrón gyakran szoktam netezni, ilyenkor hasznos ez az alkalmazás. Nem szeretnék nagy számlát fizetni.

Forrás : educationalappstore.com

A Timetable akkor tökéletes számotokra, ha iskolába jártok - legyen az középiskola vagy felsőoktatás. Ez egy több funkciós órarend, megadhatjátok a tanítási szüneteket, a vizsgák időpontját, valamint különböző elvégzendő feladatok, csoportmunkákat. Ezekhez mind állíthattok időzítőket, melyek a meghatározott időpontokban emlékeztetnek titeket. Ha több eszközt is használtok, akkor nem kell többször betáplálni az adatokat, hanem egyszerűen szinkronizálni tudjátok azokat.
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én állandóan elhagytam a papír alapú órarendjeimet. Írhattam őket naponta, mindig eltűntek. A mobil meg szinte mindig nálam van, az időzítő miatt pedig semmit nem felejtek el.

Forrás : torrentkereso.hu

A Rejtó Jenő összes alkalmazást ajánlom minden lelkes utazás alatti olvasónak. Sokan ugyan nem szeretnek így olvasni főként az apró betűk miatt. Ám lehet növelni a betűméretet és van nappali-éjszaki nézet is, így a szem kevésbé fárad el olvasás közben. Az app folyamatosan frissül, egyre több történethez tartozik hangoskönyv is, egyenlőre sajnos csak online módban elérhető ez a funkció. A könnyebb tájékozódás érdekében tematikusan vannak rendszerezve a történetek - légiós, Piszkos Fred, bűnügyi, western-.
Pár hónapja használom ezt az alkalmazást, a szemem nem fáradt el, normálisan lehet olvasni. A hangoskönyvfunkcióját pedig egyenesen imádom.

Forrás : amazon.de
Forrás : play.google.com

Régóta kerestem egy elfogadható offline szótárt, ami egynyelvű. Körülbelül egy éve találtam rá ezekre a szótárakra. Az alkalmazás közel sem tökéletes, szókincse elég hiányos volt a kezdetekben. Szerencsére frissítik folyamatosan, így egyre több szó kerül elérhetővé. Állíthattok be kedvenceket, amiket egyből megtalálhattok. Maga a szótár több részből áll; elválasztás mutató, kiejtés, jelentés, körülírás, szinoníma, példa, kifejezés.

Forrás : play.google.com

A German Verbs elengedhetetlen app a németet tanulók számára. Ideális új igék elsajátítására vagy a már megtanult szavak ellenőrzésére. Az igék ábécé sorrendben vannak, így könnyen megtalálhatók. Az igék mellett az angol jelentésük van. Sajnos magyar nyelvű változata nincs, de legalább angolul is lehet vele akaratlanul is tanulni. Viszont, miért is igazán hasznos ez az alkalmazás? Az igék összes alakja olvasható az összes igeidőben. Erre pedig tényleg minden tanulónak szüksége van! A szókészlete viszont eléggé hiányos, a legszükségesebb szavak között böngészhetünk.   

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Most találtam rá a blogodra, és erre a szuper bejegyzésre. Az első kettő alkalmazást én is le fogom tölteni. ÉS hadd ne menjek el még egy dolog mellett. Nekem eddig nem sikerült belefutnom olyan emberbe, aki letöltötte volna a Hallatlan alapítvány alkalmazását rajtam kívül.
    Üdv a klubban! ;) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen. Azokat az alkalmazásokat tényleg ajánlani tudom, remélem neked is beválnak majd. :)
      Nem is értem, miért. Személy szerint nagyon szeretem a Hallatlan alkalmazást, egyszer biztos nagyon hasznos lesz és élvezet az ismeretlennel barátkozni. :D

      Törlés