2015. november 5., csütörtök

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Társszerkesztő


Húha. Húha. Húha. Ezer meg ezer éve nem posztoltam. Megkezdett bejegyzések gyűlnek, de valahogy sosem érték el a végleges formájukat. Most viszont újult erővel és talán a kikapott zh-k eredményei miatt  ismét belevetem magam a blogolásba. A visszarázódáshoz nem is lenne alkalmasabb, mint egy jó kis VKP-s poszt. 
A mostani téma a társszerkesztő kérdése körül forog. Ha kíváncsiak vagytok, én mit gondolok erről, tartsatok velem!
Ha még nem hallottatok a Vigyázz! Kész! Posztolj! kezdeményezésről és esetleg csatlakozni szeretnétek, akkor itt megtehetitek!

Mikor elkezdtem a "blogos pályafutásomat", egy úgynevezett blogmagazinnál ügyködtem több-kevesebb aktivitással. Ott közel öten kezeltük az oldalt, de minden rettentően kezdetleges és kiforratlan volt. Aki szeret csapatban dolgozni annak mindenképpen jó, ha másvalakivel vagy másvalakikkel vezethet blogot, engem egy idő után inkább zavart. Noha rettentően lusta vagyok és szeretem beosztani az időmet, úgy ahogy én gondolom, tisztában voltam vele, kompromisszumokat követel a csapatmunka. Talán ezért is zavart a kezdeti lelkesedés után. 

A lényeg, hogy szeretek másokkal együtt dolgozni, de kell egy saját kuckó, ami csak az enyém, amihez rajtam kívül senkinek sincs köze. Ahol ki tudom magamból írni a gondolataimat, én határozom meg a blog tematikáját, a posztolás sűrűsége is tőlem függ. De tegyük fel, mi lenne, ha a Let's play master and servant nem egy egyszemélyes blog lenne. Összeállítottam az A-teamet.

A családból, baráti körből senkit sem választanék, mivel annyira közel állnak hozzám, nem tudnám elképzelni bár inkább elviselni azt a gondolatot, hogy mindig össze lennénk kötve. Nem lenne elég szabad levegőnk, ezért az én csapatomat - mert én csapatban gondolkozom, ha már társszerkesztő, miért ne lehetne belőle több is?-, híres emberek alkotnák.

Forrás : nlcafe.hu
Az első választottam Hosszú Katinka úszó olimpikonunk. Inspiráló személyisége miatt, nemcsak a sportrészleget írná, hanem mindemellett a kitartásról, a küzdésről és az ezekkel járó fájdalomról, lemondásról posztolni.

Forrás : tumblr.com
Aki még a szerkesztőséghez tartozna az David Suchet lenne. A Londoni Zene- és Színházművészeti Akadémia tanulója volt, a pályafutását végigkísérik a színházi szerepek. Nagy tudású, művelt ember. Természetesen a színházi rovatokon ügyködne. Hadd mozogjanak a szürke kis sejtecskék!

Forrás : tumblr.com
Csatlakozna még hozzánk Adele brit éneknő, aki a zenei részlegért lenne felelős. Olyan tiszták, érzelmesek a dalai, magukkal ragadóak. Lehetetlen lenne neki rosszakról írnia.

Forrás : riffsy.com
A kis csapatunk utolsó tagja Quentin Tarantino lenne, kinek munkásságát, amióta az eszemet tudom, csodálom. A szókimondó, kendőzetlen stílusával mindenkit megbotránkoztatna, ugyanakkor elgondolkoztatna. 

Egy ilyen ütés blogszerkesztőséget ugyan ki überelhetne? ;)

Természetesen, lessetek be a Többiekhez is:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése