2015. december 16., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Karácsonyi különkiadás


Mint, ahogy már a címből és a megváltozott VKP-s képecskéből is látszik, itt bizony egy különleges bejegyzés fog következi. A Vigyázz! Kész! Posztolj! anyukája, Szilvi azt a remek ötletet találta, hogy tartsunk karácsonyi húzást egymásközt. Így, aki benne volt a játékba, bekerült a kalapba és kapott egy embert, akinek ajándékot kellett csinálnia, vennie.
Ha még nem hallottatok a Vigyázz! Kész! Posztolj! kezdeményezésről és esetleg csatlakozni szeretnétek, akkor itt megtehetitek!



         Bis bald
         Johanna



Nagyon-nagyon vártam, mikor jön meg az én kis csomagom. Főleg, hogy tudtam, be lesz csomagolva. Imádom a dolgokat kicsomagolni, na. :) Egyik nap mondta a portás, lehetséges nekem jött egy levél, amit portás véletlenül máshova dobott be. Sajnos nem tudtam megszerezni azt az átkozott cetlit, amit bedobott a postás. A család, akihez bedobta, felvitték a lakásba, viszont elutaztak. Hurrá! Várhattam három napot, mire a posta hajlandó volt kiadni nekem a csomagot. Ne tudjátok meg, milyen rossz érzés, mikor tudjátok, pár percnyire vár egy ajándék, ami csak a tiétek. Szerencsére, végül átvehettem és nagyon örültem neki!

Az én előkarácsonyi angyalkám Nina volt, az .ambivalentina című blog írója, aki egy csodálatos csomaggal ajándékozott meg engem. c:
Én pedig Juditot, a Judy körömlakkok című blog íróját, "húztam". Remélem, elnyerte a tetszését az ajándékcsomagom. :)


Amit legelőször megpillantottam az a Milka csoki volt. Elhatároztam, nem eszem meg rögtön. Nos, ezt körülbelül egy percig tudtam tartani. Így végül, szégyen, nem szégyen, öt perc alatt az egész táblát eltüntettem. A csoki, az csoki, minden formájában szeretem. De ez a Milka! Ha még nem ettetek, muszáj kipróbálnotok.
A csomaghoz tartozott még egy apró üzenet is, aminek külön örültem. Bevallom, amikor én a sajátomat írtam, ötletem sem volt, mit írjak bele. Ilyenkor mindig irigykedek másokra, akik rögtön tudják, mit kell írni.
A csillagszórónak nem tudom, melyikünk örült jobban, én vagy az öcsém. Ott volt a boríték kibontásakor, rögtön kikapta a kezemből. Valószínűleg majd szilveszterkor közösen elhasználjuk. :)


A baglyos notesz igazi telitalálatnak bizonyult. Abban a pillanatban eldöntöttem, mire fogom használni, amint megláttam.
A cupcake-es pici naptár pedig mérete miatt tökéletesen hordozható. Csak bedobom a táskámba és már mehetek is. Plusz még nem sikerült beszereznem egy jövő évi naptárat sem.


Ez lett volna az én kis előkarácsonyi ajándékaim. Nekem nagyon tetszettek, mind az ötlet, mind a kapott dolgok!

Nézzétek meg, mit kaptak a többiek is! :)

2 megjegyzés:

  1. hi! Igen köszönöm még egyszer Anett az ajándékokat, örültem nagyon :) Te is nagyon klassz ajándékokat kaptál :) :* Judit

    VálaszTörlés
  2. Jaj, nagyon örülök, hogy tetszettek az ajándékok! c:

    VálaszTörlés