2016. január 27., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - 5 kívánságlistás termék



Húú, igazán eltűntem ebben a hónapban. Ugye most volt a vizsgaidőszak igazi részre - decemberben csak egy vizsgám volt-, és ebben a félévben nem titkolt vágyam a tanulmányi ösztöndíj. A január épp ezért a tanulásról szólt, valamint rám tört a tipikus vizsgaidőszaki  "depi". A bezártság nem tesz jót az embernek. Még nem találtam ki, ezt hogyan tudnám orvosolni, de dolgozom rajta. Az viszont biztos, amint kiszabadultam a lakásból az ihletem is visszatért. 
Nos, az előző VKP-s posztot sajnos ki kellett hagynom - vizsgák, blah. Ezért újult erővel térek vissza! A mostani témánk az öt kívánságlistás termék. Lássuk, mire is vágyok momentán a legjobban!




Nem készítek kívánságlistát olyan termékekről, amiket iszonyatosan meg szeretnék szerezni. Például szépségápolási cuccokat általában hirtelen felindulásból szoktam venni. Ami tudom, hogy nagyon rossz. Lista hiányában fejből dolgoztam és próbáltam összegyűjteni a TOP 5 kívánságomat. 

1. Német könyvek, DVD-k minden mennyiségben

Itthon egyszerűen képtelenség olyan német könyveket találni, amik tetszenének is. Ugyan a könyvesboltokban van idegennyelvű sarok, de inkább angol nyelvűek. Németből pedig vagy gyerekmesék vannak vagy Gossip Girls típusúak, amik engem nem igazán kötnek le. Internetről nem rendelek szívesen, miután feltörték egy ismerősöm internetes bankkártyáját. Ezért szökőévenként, ha hozzájutok egy jó német regényhez, amit megvehetek. 
Filmek és sorozatok terén régimódi vagyok. Jobban szeretem megvenni őket, mint letölteni. Egyrészt jobb a minőség, másrészt pedig etikusabbnak is tartom. A legvégső ok, inkább szentimentális, szeretem látni őket a polcokon. 

2. Különböző objektívek Columbonak

Több, mint tíz év után most karácsonykor kaptam egy új fényképezőgépet. Aminek már igazán itt volt az ideje. A régit, bár nagyon szerettem, de szegény igazán még fókuszálni sem tudott és elemmel működött még. Ráadásul, ha zoomoltam, állandóan bemozdult és homályosak lettek a fényképek. Most összefogott a család és a nagyszülőhad és közösen megajándékoztam egy igencsak profi darabbal. Én meg stílusosan elneveztem Columbonak, ő is minden részletet észreveszi. :)
Ha valaki jobban érdeklődik a fényképezés iránt, akkor pontosan tudja, az objektív néha sokkal többe kerül, mint maga a gép. Ugye Columbohoz egy alap objektív járt, ami ennek ellenére is profi. Azonban vannak nála jobbak és specifikusabbak. De az áruk! Hát én menten padlót fogtam, de komolyan. A régi gépem egy kézi kis bigyó volt, nem is lehetett hozzá objektíveket venni. Itt meg a legolcsóbbak harmincezer körül kezdődnek, a határ pedig a csillagos ég. Szóval kinéztem pár objektívet, amik tetszenek és hasznukat is venném. Fel kell kötnöm a gatyám, ha komolyan gondolom ezeket.

3. Olasz nyelvvizsga 

Nem tudom, mennyire számít terméknek. Fizetni kell érte, méghozzá nem is keveset - mivel nem annyira felkapott, mint az angol, ezért drágább. A diplomához amúgy is elengedhetetlen még egy nyelvvizsga, a németet természetes nem számítják be. Olaszból érettségiztem és mindig is jobban érdekelt, mint az angol. Persze, abból is szeretnék majd nyelvvizsgát, de ugye az nem megy ennyire könnyen. 

4. Titkos nagyireceptek

Nincs is annál menőbb érzés, mikor megkaparintod a nagyi hőn áhított receptjét. Szerencsére mindkét nagyi bővelkedik ilyesfajta titkokban, amiket természetesen eddig nem óhajtottak meghozni. Mondta az egyik, legalább van miért meglátogatnunk őket. Mintha nem látogatnánk meg őket gyakran... Hiába, tipikus nagyszülő-effektus. A lényég, hogy már régóta fáj a fogom a franciasaláta, a házi rétes és az uborkasaláta receptért. A hirtelen letámadásban hiszek, ezért egyik nap majd hirtelen meglátogatom őket és nem hagyom őket békén. :D

5. Világbékét akarunk és cuki szandálokat!  Ferrari karóra

Kinéztem már karácsonykor is egy csodaszép fekete-fehér limitált Ferrari elvileg unisex, de gyakorlatilag női karórát. A számlap egy kockás zászló, a pántja szilikon és ugyanolyan a színvilág, mint maga az óra. Mikor először meg akartam venni, akkor pont kifogyott a raktárból. A múlt héttől viszont ismét lehet kapni. Meg is van a következő spórolásom. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése