2016. március 24., csütörtök

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Kedves én! - avagy levél a 10 évvel idősebb énemnek
















Sajnos elég sok VKP-ból kimaradtam, ami teljes egészében az én hibám. Mindig kicsúsztam a határidőből, így aztán hagytam a megkezdett posztokat. Bár most sem időben, de még a határidőn belül sikerült megírnom a bejegyzést.
A mostani téma egy levél, pontosabban egy levél a tíz évvel későbbi énemnek. Személy szerint én mindig is akartam írni egy ilyen levelet. Az meg külön öröm, hogy kerek évszámra írhatok.
Ha még nem hallottatok a Vigyázz! Kész! Posztolj! kezdeményezésről és esetleg csatlakozni szeretnétek, akkor itt megtehetitek!


Nos,

Kedves én!

Majdnem egy hónapja, hogy betöltöttem a harmadik x-et. Remélem, jó kis étteremben ünnepeltem a családom körében. Nehéz valaki olyannak írni, akit még nem teljesen ismerek, bár húsz éve együtt élünk. :D
Harmincévesen - még leírni is hihetetlen és valamiért már a gondolatra is összeszorul a gyomrom.-, már a most dédelgetett álmomban szeretnék élni a diplomá(i)mmal a zsebemben. Függetlennek lenni a családtól, esetleg már saját család. Ki tudja, lehet, hogy még a nagybetűs ÁLOMMUNKA is bekopogtat az ajtómon.
Néha annyira összekuszálódik minden, hogy elfeledkezünk magunkról, az eredeti céljaikról. Hiszek abban, hogy a gyerekesnek tűnő álomképek mögött igenis megvalósítható ötletek, elképzelések lakoznak. Csak folyamatosan emlékeztetnünk kell magunkat rá.
Tehát kedves én, itt van pár igencsak fontos pont, amiket sose feledj!
  • A barátság mindennél fontosabb. A barátság több, mint a tehetség. Több, mint a kormány. Majdnem ugyanannyi, mint a család. Ezt sose felejtsd el.
  • Minden embernek joga van életében egy nagy őrültséghez.
  • Ebből tudhatod, hogy valaki igazit találtál: amikor egy (...) büdös szót se szóltok egy percig, és jól esik a közös hallgatás.
  • Az idő lassan, de biztosan telik.
P.S. I love you Az álmaid pedig sose feledd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése